KKK

KKK

Siia kogunud kõige levinumad küsimused meie teenuste kohta. Juhul kui küsimusele vastus puudub, võtke ühendust läbi alloleva kontaktvormi või info@skyekspert.ee teel, oleme alati valmis aitama.

VILLAD

Miks majutus Villas on parem kui hotellis?

Miks majutus Villas on parem kui hotellis?

Lihtne! Siin on mõned peamised põhjused miks peaksite valima oma järgmiseks puhkuseks majutuse Villas:

  • Rohkem ruumi: Villa pakub rohkem ruumi võrreldes tavalise hotellitoaga. Tavaline (standart) Villa on 2-5 magamistoaga, mis tähendab et korraga sellises Villas võib majutuda 4 kuni 10 inimest. Selline lahendus on suurepärane valik peredele ja suurematele seltskondadele. Lisaks mitmele magamistoale on Villas avar elutuba koos hästi varustatud köögiga. Privaatsed „EnSuite“ tüüpi vannitoad võivad olla koos vanniga (mitte kõikides Villades) aga kindel see, et vannituba on kuninglik.
  • Privaatsus: Villat rentides saate selle kogu Villa ala oma privaatsesse kasutusse. Köök, vannituba ja ka bassein on vaid Teie kasutuses. Mõnedes Villades võib üks vannituba olla jagatav s.t näiteks 3 magamistoa peale on kaks vannituba, millest üks on jagatav kahe magamistoa vahel. Kindel aga see, et kõikide Villade planeeringud on läbimõeldud viimse detailini, et iga seltskonnaliige tunneks ennast väga mugavalt ja saaks ka eraldi olla.
  • Hind: Privaatne Villa on alati säästlikum majutusvariant kui seda võrrelda „lux“ taseme hotelliga. Näiteks 2-magamistoaga Villa võib maksta 264 EUR/öö, see tähendab seda, et inimese kohta ühe öö hind sellises Villas on kõigest 66 EUR. Majutades 10-ks ööks iga inimene maksab vaid 660 EUR. Üldiselt see on (oleneb sihtkohast) korraliku 4*-5* hotelli hind, kuid selles hinnas sisaldub: kogu Villa enda kasutuses, milles on avar elutuba koos eraldi magamistubadega ning privaatsete vannitubadega, privaatse basseini, isikliku Villa personaliga, samuti mõned Villad pakuvad hommikusööki ja erinevaid lisamugavusi nagu näiteks jalgrattaid vms … Kokkuvõttes selle hinna eest on teil mitu sada ruutmeetrit oma isiklikku ruumi ning sellele kuuluv samuti mitmesaja ruutmeetriline õueala koos privaatse basseiniga.
  • Toitlustus: Tavaliselt eraldiseisev Villa võib kuuluda suuremasse Villa kompleksi, mis tähendab, et 5-10 privaatset Villat asuvad eraldi territooriumil ning iga neis on omajagu oma privaatse territooriumiga. Üldiselt Villa kompleksis asub restoran, milles saate einestada ja õhtustada (lisatasu eest, menüü alusel) aga on alati võimalik käia kohalikus poes või turul ning valmistada endale midagi maitsvat oma Villa köögis. Selleks on isegi olemas eraldi kokk, kes vajadusel aitab teid hea meelega. Tavaliselt toiduvalmistamise reeglid ning võimalikud hinnakirjad on igas Villas eraldi väljatoodud. Hästi levinud süsteem on selline: toidupoe arve + kindel % teenustasuna, mis makstakse kohapeal.

Kuidas saan kindel olla, et valitud Villa pakub head ning kvaliteetset majutusteenust?

Kuidas saan kindel olla, et valitud Villa pakub head ning kvaliteetset majutusteenust?

Teeme koostööd tuntud ettevõttega Aasias, mis pakub Villa majutusteenust. Kõikide Villade pakutav kvaliteet sarnaneb nelja-, viietärnilise hotellide majutusteenuse tasemega. Kõik Villad on koostööpartneri poolt hoolikalt kontrollitud ning valitud vaid parimad, kus hinna ja kvaliteedi suhe on tasakaalus.

Mida on oodata Villa majutusest, millise kontseptsioonina see tuleb?

Mida on oodata Villa majutusest, millise kontseptsioonina see tuleb?

Nagu eelnevalt mainisime, kindlasti saate rohkem ruumi ja privaatsuse. Lisaks kõigele on Villades terve hulk lisaväärtusi ja mugavusi nagu näiteks: Villa majapidaja ja personal, Villa koristus, aednik, võimalik kutsuda omale kööki professionaalse koka, õues privaatne bassein, võimalus tellida  auto koos juhiga. Kõik need mugavused on alati eraldi välja toodud iga Villa kirjelduses. Juhul kui teil tekib mõni lisaküsimus, siis heameelega aitame teid.

Villa on mõeldud 2-le inimesele (üks magamistuba), kas me saame reisida kolmekesi?

Villa on mõeldud 2-le inimesele (üks magamistuba), kas me saame reisida kolmekesi?

Kui Villa on mõeldud kahele täiskasvanule, siis kolmandaks külaliseks on lubatud (juhul kui lubatud) ainult laps (tavaliselt kuni 12a), kellele tellitakse lisavoodi (lisatasu eest). Mõned Villad lubavad täiskasvanu lisareisijaks, täpsema informatsiooni saamiseks palume teil võtta meiega ühendust või küsida kindla Villa kohta.

Kuidas villa broneerida?

Kuidas villa broneerida?

Igal Villal on olemas oma kalender ning seal samas on hooajaliselt välja toodud Villa hind (madal-, kesk- ja kõrghooajad). Palume valida kuupäevad ning inimeste arv seejärel vormistatakse hinnapakkumine, hinna sobivuse korral saate saata meile päringu ning me uurime Teie jaoks, kas antud Villa oleks valitud perioodiks vaba. Juhul kui valitud Villa on juba broneeritud, siis saame kindlasti pakkuda teile sarnase Villa ning soovi korral vormistame teile uue hinnapakkumise. Kodulehel kasutuses olev broneerimiskalender kuvab korrektseid hindu vaid valitud teenustele (majutus, ekskursioonid vms) ning perioodiks. Kalender ei kuva reaalajas kohtade saadavust. Informatsiooni vabade kohtade teada saamiseks palume saata päringu läbi broneerimiskalendri või kontaktvormi.

Kuidas maksta, ehk villa broneerimis-, makse- ja annulleerimistingimused

Kuidas maksta, ehk villa broneerimis-, makse- ja annulleerimistingimused

Selleks, et kinnitada oma broneeringut peab tasuma broneerimistasu (arve alusel, mida saadetakse teile emailile), mis on 50% Villa kogu maksumusest. Tähelepanu! Broneerimistasu ei ole tagastatav, juhul kui soovite seda mingil põhjusel hiljem tühistada. Ülejäänud summa peab olema tasutud hiljemalt 60 päeva enne saabumise kuupäeva. Pärast broneeringu kinnitamist ei ole võimalik muuta seda mitte ühelgil kujul. Juhime teie tähelepanu sellele, et antud broneerimis-, makse-, tühistamis- ja annulleerimistingimused on sätestatud Villa omanike poolt ning seda jälgib kohapeal kohalik partner. Meil ei ole õigust muuta sätestatud tingimusi või käituda nende reeglite vastu.

Kui suur on Villa broneerimise teenustasu?

Kui suur on Villa broneerimise teenustasu?

Me ei küsi teilt teenustasu Villa broneerimise eest.

Kui suur on Villa tühistamistasu?

Kui suur on Villa tühistamistasu?

Me ei küsi teilt tühistatava broneerigu eest tühistamistasu – seda küsib Villa omanik (vastavalt broneerimis-, makse-, tühistamis- ja annulleerimistingimustele, mis on sätestatud Villa(de) omanik(e) poolt).

Millal pean tasuma villa broneerimistasu?

Millal pean tasuma villa broneerimistasu?

Broneerimistasu (50% Villa kogu maksumusest) peab olema tasutud 48h jooksul pärast broneeringu kinnitamist. Broneerimistasu ei ole tagastatav, juhul kui soovite seda mingil põhjusel hiljem tühistada.

Kas Villa hind on lõplik ja milliste lisatasudega pean ma arvestama?

Kas Villa hind on lõplik ja milliste lisatasudega pean ma arvestama?

Kodulehel olevad Villa majutuse hinnad juba sisaldavad sihtriiki kohustuslikke makse, näiteks Indoneesia puhul kehtib kohustuslik maks 16% (kohalik käibemaks + Villa teenustasu). Juhul kui Villa kirjelduses ei ole mainitud eraldi reeglid, üldiselt makstakse kohapeal vaid tarbitud (tellitud) söökide ja jookide eest, samuti ka telefonikõnede eest, juhul kui seda kasutate. Majutuse lõpus, hea tava põhimõttel jäetakse Villa personalile jootraha, seda muidugi vaid siis kui olite nendega rahule jäänud. Üldjuhul kõikide Villade hinnad on meie partneri poolt fikseeritud. Ainuke millega peab arvestama on valuutakursi muutumine (kuid seda tavaliselt ei juhtu tihti). Hinnad põhinevad kehtivatel valuutakurssidel ning sisaldavad kõiki vajalikke makse ja lisatasusid. Maksude, lisatasude ja valuutakursi muutused pakkumise kehtivuse (vormistamise) ajal on võimalikud ja võivad kaasa tuua ka majutuse lõpphinna muutuse. Kõik hinnad on toodud “alates”, eeldades kohtade olemasolu valitud perioodiks. Villa hind on arvestatud ühe öö kohta ning Villa maksimaalsele mahutavusele.

Kuidas ma leian oma Villa?

Kuidas ma leian oma Villa?

Pärast seda kui broneering kinnitatud ning lõplikult makstud, saadame emaili teel lõpliku kinnituse, kus on olemas kõik vajalikud kontaktid ning samuti Villa täpne asukoht. Villa omanik või tema esindaja tuleb kohale, et teid tervitada, tuttavaks saada ning veenduda sellesse, et olete turvaliselt kohale jõudnud ning ennast sisse seadnud. Soovitame kasutada lennujaama transfeeri, mida pakutakse osadel Villadel tasuta või siis lisatasu eest. Villade asukohad võivad olla keerulised ning  isegi kogenud taksojuht võib selle otsimisel ära eksida.

Kui ma jõuan sihtkohta, kas mind võetakse vastu ja kuidas ma pean kohapeal orienteeruma?

Kui ma jõuan sihtkohta, kas mind võetakse vastu ja kuidas ma pean kohapeal orienteeruma?

Jah, kui jõuate sihtkohta ning läbite lennujaamas kõik vajalikud kontrollpunktid siis kohapealse koostööpartneri esindaja ootab teid lennujaamas saabuvate lendude tsoonis või siis õues, väljapääsu juures. Üldjuhul on esindajal käes silt Teie nimega, mille järgi lihtsalt ja kiirelt tunnete ära kelle juurde peate minema. Kohapealne esindaja jagab Teile vajaliku informatsiooni ning vajadusel vastab kõikidele küsimustele. Juhime Teie tähelepanu, et antud reegel kehtib vaid siis kui eelnevalt Teile ei olnud väljastatud muud informatsiooni kohapealse vastuvõtu kohta.

ÜLDISED KÜSIMUSED

Kas kodulehel on pakkumiste hinnad lõplikud?

Kas kodulehel on pakkumiste hinnad  lõplikud?

Jah, kasutame koostööpartnerite lepingulisi hinnakirju, mida koostööpartnerid (teenuste otsepakkujad) avaldavad, kuid kõik hinnad on kuvatud kui  “hind alates”. Täpsema hinnapakkumise saamiseks tuleb  saata meile päring.

Kuidas ja millal ma oma reisidokumendid kätte saan?

Kuidas ja millal ma oma reisidokumendid kätte saan?

Pärast maksmist saadame Teile reisidokumendid emaili teel.

Mis keeles sihtkohas esindaja suhtleb?

Mis keeles sihtkohas esindaja suhtleb?

Oleneb sihtkohst, üldjuhul esindaja teeninduskeel on inglise ja/või vene keel.

KEELEREISID

Kui pikaks ajaks pean keeleõppereisile minema?

Kui pikaks ajaks pean keeleõppereisile minema?

Oleneb mis keeletase teil juba olemas on ning kas soovite standard- või intensiivkursust? Soovitame minna vähemalt kaheks nädalaks. Pikem aeg garanteerib parema tulemuse! Tavaliselt esimene nädal kulub sisseelamiseks ja teine nädal õppimiseks.

Kuidas me keeltekoolide koostööpartnereid valime?

Kuidas me keeltekoolide koostööpartnereid valime?

Teeme koostööd rahvusvahelise tuntud keeleõppereiside korraldajaga, millel suur keeltekoolide andmebaas üle maailma, peakontoriga Saksamaal, Frankfurdis. Kõik keeltekoolid koostööpartneri poolt hoolikalt kontrollitud ja koostööks välja valitud vaid parimad! Samuti on meile väga tähtis õpilaste/klientide (teie) tagasiside!

Kas kodumajutus on turvaline?

Kas kodumajutus on turvaline?

On küll! Kõik pered, kellega tehakse koostööd on hoolikalt kontrollitud. Paljud pered on juba suure kogemustega ja aastaid rahvusvahelisi õpilasi majutanud! Tegelikult kodumajutus reisi jooksul on väga populaarne ja kasulik, sest elades nädal-kaks teise pere juures, saate tutvuda kohalike traditsioonide, kommetega, kultuuriga ja kindlasti olete õpitava “võõrkeele sees”.

Mida vabal ajal teha saan?

Mida vabal ajal teha saan?

Vaba aeg on sisustatud erinevate juhendatud tegevuste, ürituste ja ekskursioonidega. Kindlasti on ette nähtud ka vabu päevi. 8-13a lastele mõeldud laagrid on täielikult sisustatud, et säilitada turvalisus. Täiskasvanud võivad oma vaba aja sisustada oma meelistegevustega. Kõik keeltekoolid korraldavad vabaaja tegevusi ja sellekohast infot saate kohapealt.

Millal peab end kursusele registreerima?

Millal peab end kursusele registreerima?

Täiskasvanute kursused algavad aastaringselt igal esmaspäeval ja lõpevad reedel (saabumine on pühapäeval ja lahkumine on laupäeval). Soovitatav registreerimisega juba aasta alguses tegeleda, et oleks võimalik soodsamad lennukipiletid osta. Mida hilisemaks jääb registreerimine, siis võib juhtuda, et kohad saavad täis või lennupiletid on juba väga kallid.

Kui ma kohale jõuan, kas keegi ootab mind lennujaamas ja juhatab kooli?

Kui ma kohale jõuan, kas keegi ootab mind lennujaamas ja juhatab kooli?

Jah. Sellepärast alati soovitame tellida ka transfeeri (lennujaam – kool – lennujaam). Kooli esindaja (või autojuht) tuleb teile lennujaama vastu nime –või koolisildiga. Tavaliselt esindaja kohtub teiega saabuvate lendude hallis (tsoonis). Transfeeri soovitame tellida kõikidel alla 18a noortel ja enamasti on transfeer hinna sees. Täikasvanute kursustele minevad õpilased transfeeri tellima ei pea, sellisel juhul peate ise vaatama, kuidas kooli jõuate (nt taksoga). Mõne kooli puhul tuleb tellida vähemalt ühe otsa transfeer (näiteks IELS Gozo) ja mõne kooli puhul (näiteks EC Malta) on transfeer juba hinnas.

Kas keeleõppereisid toimuvad rühmadena?

Kas keeleõppereisid toimuvad rühmadena?

Ei. Kõik keeleõppereisid on individuaalreisid. Te saate ise valida sobiva aja ja keelekursuse kestvuse. Kui olete kooli/ülikooli/firma/organisatsiooni esindaja, kes soovib tellida keeleõppereisi rühmale, palume saata selle kohta eraldi päring ning vastavalt teie soovidele, koostame teile eraldi hinnapakkumise.

Lapsevanemana muretsen, et kuidas minu alaealine laps võõral maal hakkama saab?

Lapsevanemana muretsen, et kuidas minu alaealine laps võõral maal hakkama saab?

Kallid lapsevanemad! Muretsemiseks ei ole põhjust! Kohapeal tegelevad noortega vabal ajal grupijuhid ja kooliesindajad, kes on vastavalt koolitatud. Mõne kooli puhul on grupijuhid majutatud noortega ühte majutuskohta. Noortel on olemas kõik kontaktid, kellega probleemide tekkimisel ühendust võtta.

Kas mõni küsimus jäi siiski vastamata? Võtke julgelt ühendust!